به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    تولید استوانه ترافیکی

    در استوانه ترافیکی به علت نوع مورد استفاده قرار گرفتن آن و محیط متغیری که این وسیله در آن قرار می گیرد باید مواد اولیه ای استفاده شوند که در هر نوع آب و هوایی قابلیت ماندگاری داشته باشند و در برخوردهای احتمالی نیز زود از بین نروند. استوانه ترافیکییکی از تجهیزات ترافیکی پر کاربرد است. این امر به دلیل آن است که این استوانه ها طریقهی نصب بسیار آسانی داشته و به راحتی جابجا می شوند و دلیل دیگر آن که استفاده از آن ها بسیار مقرون به صرفه است، زیرا در عین حال که کاربردی هستند هزینهی زیادی نمی طلبند و قیمت استوانه ایمنی بسیارپایین است. تولید و فروش اینترنتی انواع استوانه ترافیکی در سایت ایمن ترافیک کالا برای مشتریان عزیز فراهم شده است.

    جنس استوانه ترافیکی

    این استوانه ها معمولاً از پلاستیک و یا لاستیک ساخته می شوند. اما استفاده از پی وی سی برای تولید استوانه ترافیکی بهتر و استانداردتر است. بهتر است در هنگام خرید استوانه ترافیکی این موارد را در نظر داشته باشید. برای این منظور در تولید استوانه ترافیکی از مواد پلیمری خاص به نام پلی اورتان استفاده می شود که دارای خواصی چون انعطاف بالا و نرم بودن می باشد. این نوع پلیمرها در آب و هوا های مختلف و تابش نور خورشید حداقل ۵ سال به خوبی دوام می آورند. در ساخت استوانه ترافیکی سعی می شود تا آن ها را به صورت پلاستیکی و با ساختاری نرم بسازند تا در صورت برخوردها و ضربات وارده از بین نروند و بتوانند مدت بیشتری کارایی داشته باشند.

    این وسیله در هنگام برخورد با خودروها آسیبی به بدنه آن ها وارد نمی کند. در ساخت این وسایل ایمنی علاوه بر استفاده از پلیمرهاییاد شده.از موادی چون آنتییووی، آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک نیز استفاده می شود. این مواد اولیه می توانند به استوانه ها نرمی لازم را بدهند.تا در برخوردها سریع شکسته نشوند. آنتییووی ها نیز برای ایجاد مقاومت در برابر نور خورشید.و انواع و آب و هوا ها به استوانه اضافه می شود. اگر قصد خرید انواع تجهیزات ترافیکی شهری را دارید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری ( خرید آنلاین ) اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا سعی دارد با بهترین مواد اولیه محصولاتی باکیفیت و با استانداردهای جهانی تولید نماید. فروش بی واسطه محصولات در فروشگاه اینترنتی انجام می شود.

    استوانه

    malihe
    يکشنبه 29 تير 1399 - 5:04
    بازدید : 297

    لباس کار خلبانی

    شرایط کاری حاکم بر برخی از مشاغل ایجاب می کند که کارکنان مشغول به آن حرفه، از لباس کار یکسره استفاده کنند. یکی از انواع مختلف لباس ایمنی یکسره، لباس کار خلبانی می باشد. این نوع لباس با پوشش دادن کامل فرد، او را از بسیاری از آسیب ها و همچنین آلودگی ها حفظ می نماید. لباس کار خلبانی در رنگ ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. اغلب از پارچه پنبه و کتان کج راه سبز رنگ جهت دوخت این نوع لباس استفاده می شود. مقاومت بالایی در برابر حرارت بالا، مواد شیمیایی، پارگی و.. دارد و مناسب برای مشاغلی چون جوشکاری، تراشکاری، باغبانی و کارگاه ها می باشد.

    قیمت لباس کار خلبانی بر اساس معیار هایی چون جنس مواد اولیه مورد استفاده در آن، سایز و کیفیت و کارایی آن تعیین می گردد. الیاف طبیعی، مصنوعی و گاها صنعتی و شیمیایی، مواد مورد استفاده در تولید لباس یکسره خلبانی هستند. طبیعتا هر چه درصد الیاف طبیعی به کار رفته بیشتر باشد، میزان کیفیت و همچنین قیمت لباس نیز بالاتر خواهد بود. این لباس در سایزبندی مختلف تولید می شود و در قسمت کمر دارای تسمه های پارچه ای جهت کیپ کردن آن وجود دارد. از دیگر خصوصیات ظاهری لباس کار خلبانی بسته شدن آن به وسیله زیپ و دارا بودن جیب های متعدد بر روی لباس می باشد. از دیگر امکاناتی که در تولید لباس کار خلبانی در نظر گرفته می شود امکان چاپ لوگو بر روی آن است که بر قیمت نهایی و تمام شده آن بی تاثیر نخواهد بود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده و عرضه کننده انواع تجهیزات ایمنی است. لباس کار یکسره خلبانی با کیفیت از جمله محصولاتی است که به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید لباس کار مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی از این سایت خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

    لباس کار

    malihe
    شنبه 28 تير 1399 - 13:23
    بازدید : 301

    کلاه ایمنی مهندسی

    یکی از پرکاربرد ترین کلاه های ایمنی، کلاه ایمنی مهندسی می باشد. که خود در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه شده است. هر یک از این مدل ها با در نظر گرفتن شرایط کاری و محیطی خاصی طراحی و ساخته شده اند. همچنین با توجه به اینکه افراد در جایگاه های مختلف شغلی می توانند از کلاه کار مهندسی استفاده نمایند، در چند رنگ مختلف (طبق استاندارد های تعریف شده) تولید می شوند. از این رو در صورتی که قصد خرید کلاه ایمنی مهندسی را داشته باشید، با قیمت های متنوعی روبرو خواهید بود. این نوع کلاه، به منظور استفاده در فعالیت های، عمرانی، معماری، شهرسازی، خودروسازی، پتروشیمی و... بسیار مناسب و کارآمد است. کلاه ایمنی مهندسی علی رغم نامی که دارد، قابل استفاده برای تمام جایگاه های شغلی است (فقط مختص مهندسان نیست.).

    عوامل تعیین کننده قیمت کلاه مهندسی

    لوازم جانبی کلاه، جنس مواد اولیه، نوع کاربرد و رنگ آن، از جمله عوامل موثر و تعیین کننده قیمت کلاه کار مهندسی هستند.

    • لوازم جانبی: مقصود از لوازم جانبی، مواردی چون ماسک و لنز و فیلتر در نوع کلاه مهندسی ماسک دار، نوار عرق گیر داخل کلاه و.. هستند که در مدل های مختلف به مقتضای نیاز محیط کار، به کلاه افزوده می شوند.
    • جنس کلاه مهندسی: و اما مهمترین مسئله، جنس کلاه ایمنی است که تاثیر فراوانی بر استحکام و طول عمر کلاه و در نتیجه قیمت آن دارد. جهت تولید کلاه ایمنی مهندسی، معمولا از مواد اولیه فایبر گلاس، پلی اتیلن و یا ABS استفاده می شود.
    • کاربرد کلاه مهندسی: همانطور که گفته شد، این کلاه ها جهت استفاده در انواع مشاغل و جایگاه های شغلی ساخته شده اند. هر کدام ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند.

    شما می توانید با مراجعه به ایمن ترافیک کالا، کلاه مهندسی مناسب شغل خود را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

    کلاه ایمنی

    malihe
    جمعه 27 تير 1399 - 1:02
    بازدید : 337

    دستکش ایمنی استادکار

    دستکش ایمنی استادکار، جزو لوازم ایمنی مهم است که در انواع متنوع و به منظور کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شود. در برخی از محیط های کاری، ممکن است خطرات متعددی، سلامت دست افراد را تهدید کنند. از جمله این عوامل می توان به تجهیزات آتش زا و گرمازا، مواد اسیدی و شیمیایی، ابزارالات تیز و برنده، سنگ و سیمان و... اشاره کرد. از این رو، انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار، با در نظر گرفتن نیاز تمامی مشتریان خود و با کارایی های متفاوت تولید شده اند. دستکش کف مواد استادکار، دستکش ضد برش استادکار، دستکش ژله ای استادکار، دستکش چرمی استادکار و بسیاری موارد دیگر، زیر مجموعه های دستکش ایمنی استادکار می باشند. این دستکش ها با به کارگیری تکنولوژی روز و با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید می شوند. با توجه به تنوع در کیفیت و کاربرد این دستکش ها، هر یک از انواع آن دارای قیمت های متفاوتی هستند.

    اولین و مهمترین مسئله تعیین کننده قیمت دستکش ایمنی استادکار، جنس مواد اولیه مورد استفاده در تولید آنهاست. الیاف پلی استر متراکم، کتان، نخ، چرم، نیتریل، لاتکس، کش و... از جمله چند نمونه از مواد اولیه مورد استفاده در تولید این نوع دستکش ها هستند. طبیعتا هر کدام از این مواد قیمت خاص خود را داشته و به نوعی بر قیمت نهایی دستکش ها موثرند. در ضمن دستکش ایمنی استادکار در سایز ها و رنگ های مختلف تولید می شود. اما در هر حال نکته مهمی که همواره مورد توجه واقع می گردد تولید محصولات با کیفیت و کارآمد می باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا عرضه کننده انواع تجهیزات و لوازم ایمنی است که از جمله محصولات آن، انواع مختلف دستکش ایمنی استادکار می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا دستکش مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

    دستکش کار

    malihe
    چهارشنبه 25 تير 1399 - 20:24
    بازدید : 317

    انواع تجهیزات و مبلمان شهری

    اگر در خیابان شهر نگاهی به اطراف خود بی اندازید با تجهیزاتی همچون نیمکت پارکی، گلدان شهری، سطل زباله، ابنما، تاب سرسره پارکی، لوازم بدنسازی پارکی و .... روبروی می شوید. این تجهیزات جزء مبلمان شهری به حساب می آیند. به المان هایی که با نصب آنها شهر چهره زیباتری به خود می گیرد و اسباب آسایش و راحتی شهروندان فراهم می شود مبلمان شهری گفته می شود. شما به کمک این تجهیزات حتی می توانید حیاط خانه خود، باغ و ویلایتان و یا حتی فضای آزاد مجتمع مسکونی، تجاری و اداری را زیبا تر نمایید. در ضمن می توانید از این تجهزات استفاده نموده و رفاه بیشتر برای خانواده و اهالی مجتمع فراهم کنید. اگر تصمیم دارید از مبلمان شهری برای زیبایی محیط اطراف خود استفاده کنید ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید.

    تاب سرسره پارکی

    وسایلی همچون تابسرسره پارکی، از جمله لوازم بازی بچه ها هستند. تولید کنندگان تاب و سرسره آن را در مدل های مختلف، اندازه های متفاوت و با مواد اولیه مختلفی طراحی و می سازند. تاب سرسره فلزی از قدیمی ترین انواع تاب و سرسره است. فلز در برابر عوامل محیطی ماندگاری بالایی دارد. برای افزایش مقاومت آن در برابر رطوبت و گرما آن را به کمک رنگ های الکترواستاتکی  رنگ آمیزی می نمایند. فلز قابلیت فرم پذیری مناسبی دارد و طراحان می توانند بهترین مدل های تاب سرسره را بسازند. تاب و سرسره پلی اورتان از دیگر انواع پرکاربرد وسائل بازی است. طراحی و ساخت تاب سرسره ترکیبی با کمک پلی اورتان، توانست پارک های بازی و حیاط مهدکودک ها را تبدیل به یک شهر بازی کوچک کند. پلی اوتان که نوعی پلاستیک است در برابر عوامل محیطی مانند سرما، گرما، رطوبت ماندگاری بالایی دارد. رنگ بندی متنوع و شاد آن چهره پارک های را تغییر داده است. این مدل امنیت مناسبی نیز دارد. پلی اورتان این امکان را برای طراحان ایجاد نموده است که برای کودکان خردسال و یا حتی نوجوانان وسیله بازی طراحی نموده و در قالب یک وسیله بازی در محل مناسب نصب می شود.

    وسایل بدنسازی پارکی

    چندین سال است که در پارک ها، بوستان ها و فضای سبز خیابان ها وسایل بدنسازی پارکی دیده می شود. این وسیله ها با الگو گرفتن از وسایل بدنسازی باشگاهی طراحی شده است. این وسایل همگی از فلز و آلیاژ فولاد ساخته شده اند. فلزات مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارند ولی برای افزایش این ماندگاری، رنگ کوره ای روی بدنه دستگاه زده می شود. این رنگ ها رطوبت را جذب نمی کند و همین امر ماندگاری آن را افزایش می دهد. از مهمترین دستگاه مورد استفاده در فضای سبز می توان به دستگاه گام زن پارک، دستگاه اسکی فضایی پارکی، دستگاه بارفیکس پارک، دوچرخه ثابت پارک، دستگاه پرس پا پارک، دستگاه پرس سر شانه پارکی و دستگاه مسگری پارکی اشاره نمود.

    در صورت تمایل می توانید مجموعه کاملی از این وسائل بدنسازی پارکی را در حیاط منزل، باغ، ویلا و فضای باز مجتمع مسکونی نصب نمایید.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری آماده نصب و گارانتی محصولات تولیدی خود می باشد.

    مبلمان شهری

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 16:24
    بازدید : 279
    برچسب‌ها : مبلمان شهری,

    تجهیزات ترافیکی  مدرن

    آمار بالای تصادفات در ایران دلایل متعددی دارد. یکی از عواملی که باعث کاهش میزان تصادفات خواهد شد، نصب تجهیزات ترافیکی در مکان مناسب است. استفاده از تکنولوژی های جدید برای تولید انواع تجهیزات ترافیکی به کاهش تصادفات کمک می کند. در ادامه شما را با تغییراتی که در انواع تجهیزات ترافیکی به وجود آمده است آشنا می نماییم

    جدیدترین انواع سرعتگیر

    امروزه از سرعتگیر آسفالتی گذر کرده ایم و در بیشتر جاده و خیابان ها سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی را مشاهده می نماییم. امروزه سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی جای خود را بهسرعتگیر هوشمند داده است. این سرعتگیر به واسطه سنسورهای نصب شده در خیابان، سرعت خودرو را تشخیص می دهد. اگر سرعت خودرو بیش از حد متعارف نبود، سرعتگیر با سطح جاده همسان می شود. در صورتی که سرعت خودرو بیش از حد مجاز بود، سرعتگیر ارتفاع استاندارد را خواهد داشت تا راننده مجبور به کاهش سرعت شود.

    جدیدترین انواع چراغ راهنمایی

    سال ها است که چراغ راهنمایی و رانندگی از مصرف برق بی نیاز شده است. این وسیله به کمک پنل خورشیدی انرژی گرمایی را به انرژی الکتریکی تبدیل نموده و برق مورد نیاز خود را تامین می نماید. امروزه انواع چراغ راهنمایی به سمتی حرکت می کنند که از نظر بصری زیبایی و جذابیت بیشتری داشته باشد و همچنین معلولین نیز بتوانند هشدار این وسیله را درک کنند. برای مثال برای تشخیص افراد کور رنگ از رنگ های خاصی استفاده می شود.

    جدیدترین انواع استوانه ترافیکی

    در گذشته استوانه ترافیکی یک بار و برای مدت طولانی در زمین نصب می شدند. اما امروزه این تجهیزات نیز به کمک تکنولوژی تغییر نموده است. جدیدترین استوانه ترافیکی این امکان را برای مسئولین ایجاد می کند که بتوانند استوانه ها را جمع نمایند. این مدل استوانه ترافیکی دارای محفظه ای است که باید آن را در زمین نصب نمود. با صلاحدید مسئولین استوانه ها در این محفظه قرار می گیرند و با سطح زمین یکسان می شوند. به این صورت امکان استفاده از مسیر برای معلولین ممکن خواهد شد.

    جدیدترین گل میخ ترافیکی

    در گذشته گل میخ ترافیکی به واسطه شبرنگ نصب شده در آن و یا رنگ های روشنی که شیشه های آنها داشتند در تاریکی شب مسیر را برای رانندگان مشخص می نمودند. اما امروزه چشم گربه ای ها دارای یک پنل خورشیدی هستند که انرژی مناسب برای روشن نگه داشتن دو لامپ ال ای دی کوچک را فراهم می آورد. از این رو گل میخ کنار بزرگراه نور ملایمی از خود ساطع می کند و حریم امن جاده را به رانندگان نشان می دهد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا سعی دار بهترین و جدیدترین انواع تجهیزات ترافیکی را برای نصب در جاده های کشور تولید نماید. در صورت نیاز به انواع تجهیزات ایمنی می توانید با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

    تجهیزات ترافیکی

    malihe
    سه شنبه 24 تير 1399 - 14:20
    بازدید : 333
    برچسب‌ها : تجهیزات ترافیکی,

    قیمت چراغ راهنمایی

    قیمت چراغ راهنمایی با توجه به نوع آن و تعداد خانه هایی که دارد متفاوت است. این تجهیزات که در انواع دستی و خودکار طراحی شده اند از ضروری ترین تجهیزات در معابر پر رفت و آمد بوده و با عملکرد خود، امنیت خودروها و افراد را تا حدودی تامین می کنند.

    چراغ راهنمایی چشمک زن که از آن به منظور هشدار وجود موقعیت خطرناک برای رانندگان استفاده می شود، با توجه به استفاده از ماژول LED دارای قیمت نسبتاً بالایی در مقایسه با چراغ راهنمایی لامپی می باشد. البته در میان انواع این چراغ های چشمک زن نیز با در نظر گرفتن تعداد فلاشرهای مورد استفاده ممکن است با قیمت های مختلفی روبرو باشید. به این صورت که اگر این چراغ راهنمایی دارای دو یا سه فلاشر باشد بالطبع دارای قیمتی بالاتر از چراغ چشمک زن تک فلاشر خواهد بود.

    اگر برای خرید چراغ راهنمایی اقدام کنید متوجه تفاوت محسوس در قیمت چراغ راهنمایی سولار با دیگر انواع این محصولات خواهید شد. جدیدترین مدل چراغ راهنمایی، مدل سولار می باشد. چراغ راهنمایی خورشیدی یا سولار که با استفاده از انرژی خورشیدی کار می کند در مقایسه با دیگر انواع چراغ های راهنمایی ارزش خرید بالایی دارد. عدم نیاز به برق شهری، توانایی بالا در تحمل شرایط آب و هوایی بد، استفاده از انرژی ارگانیک، ذخیره ی انرژی در روز برای استفاده در شب و ... از ویژگی هایی است که سبب شد تجربه ی جدید از استفاده از چراغ راهنمایی به وجود آید. همین ویژگی ها نیز باعث شده تا این محصول در رقابت با چراغ راهنمایی برقی جلوتر زنند.

    شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که میان انواع چراغ راهنمایی سولار نیز قیمت ها متغییر است. زیرا در انواع چشمک زن آن فناوری سولار با چراغ های  LED ترکیب شده و بر اساس آن هم حتماً قیمت این مدل با مدل های ساده کمی بیشتر خواهد بود. طول عمر بالا و هزینه ی نگهداری کم، ارزش این را دارد که یک بار هزینه ی بالایی پرداخت کرده و تا سال ها از این محصول استفاده نمایید.

    قیمت چراغ راهنمایی LED نیز در مقایسه با چراغ راهنمایی های لامپی و ساده نسبتاً بالا است. دلیل آن هم استفاده از ماژول های LED در ساختمان آن می باشد. ظاهر زیبا، طول عمر بالا و مصرف انرژی کم باعث شده تا متقاضیان استفاده از این چراغ راهنمایی را ترجیح دهند. علاوه بر استفاده از ماژول LED، تعداد خانه ها نیز بر قیمت چراغ راهنمایی LED تاثیر خواهد گذاشت.

    با در نظر گرفتن آن چه در این مطب گفته شد می توان به این نتیجه رسید که نوع تکنولوژی به کار رفته، تعداد خانه ها و نوع انرژی مصرفی بر قیمت چراغ راهنمایی تاثیرگذار است. ایمن ترافیک کالا، انواع چراغ راهنمایی را با قیمتی مناسب و همراه با ضمانت نامه به فروش می رساند.

    چراغ راهنما

    malihe
    يکشنبه 22 تير 1399 - 2:47
    بازدید : 298

    قیمت تابلو راهنمایی و رانندگی

    با خرید تابلو های ترافیکی از مراکز معتبر و فروشگاه های تحت نظارت راهنمایی و رانندگیمی توان با طرح ها و مدل های زیبا و با کیفیت تابلو های ترافیکی آشنا شد.و بهترین آن ها را با توجه به ابعاد، کیفیت و قیمت خریداری نمود. قیمت علائم ترافیکی با توجه به نوع کاربردی آن بسیار مناسب و مطلوب استو بر اساس ویژگی ها و مشخصات فنی تابلو های ترافیکی معین می گردند. با خرید بهترین محصولات ایمنی و تابلو های ترافیکی از ایمن ترافیک کالا بسیاری از هزینه های جانبی همچون هزینه نگهداری،تعمیرات،کارگران و …کاهشیافته و می توان برای مدت بیشتری از آن ها استفاده نمود.

    تابلو های ترافیکی استاندارد

    تابلو های ترافیکی استاندارد از مواد مقاوم به شرایط محیطی ساخته شده اند، مقرون به صرفه هستند و علائم راهنمایی و رانندگی را به خوبی نمایش می دهند. این تابلو های ترافیکی با محیط زیست سازگار بوده و به راحتی نصب می شوند. ابعاد استاندارد تابلوهای راهنمایی و رانندگی بستگی به شکل تابلوها دارد. به عنوان مثال تابلویی به شکل دایره دارای قطر ۷۵ سانت است است و یا تابلویی به شکل مربع تشکیل شده از اضلاع ۶۰×۶۰ است. با خرید تابلو های ترافیکی استاندارد و معتبر از فروشگاه ها و مراکز معتبر، خریدی بصرفه و با کیفیت داشته باشید و خسارت های جاده ای را کاهش دهید.

    انواع تابلو های ترافیکی

    انواع علائم و تابلو های ترافیکی یا به اصطلاح تابلو جاده با توجه به نوع کاربرد، ابعاد و مشخصات فنی به موارد مهم زیر دسته بندی می شوند:

    • تابلو های انتظامی و بازدارنده همچون تابلو های ایست، توقف ممنوع و.. که عموما از رنگ های هشدار دهنده و شبرنگ قرمز تشکیل شده اند و ابعاد دایره ای دارند.
    • تابلو های خطر برای هشدار جاده های در دست تعمیریا آسیب دیده و یا وجود موانع. این تابلو ها عموما مثلثی شکل و با حاشیه نوار قرمز هستند.
    • تابلو های ترافیکی خبر دهنده و آگاهی بخش عموما به رنگ های زرد، آبی، سبز و سفید هستند و با اشکال هندسی دایره، مثلث، مربع و مستطیل در جاده ها دیده می شوند.

    این تابلو ها و علائم ترافیکی به منظور کنترل سرعت، محافظت از عابران پیاده، توقف خودرو، اعلام میدان ها و دور برگردان ها، اعلام جهت های جغرافیایی و مسیر، حفظ کارگران شهرداری، تعیین محل پارک، تردد مجاز ماشین ها و اطلاع از مسیر به کار می روند و بسیاری از خطر های مربوط را به حداقل می رسانند. با خرید تابلو ترافیکی جاده ها را ایمن سازی کرده و به اعتبار و ارزش تردد آن بیافزایید.

     

    کلام آخر

    برای خرید تابلو ترافیکی جاده ای از شرکت تجهیزات ترافیکی ایمن ترافیک کالا ، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از مشاوره های لازم در این خصوص بهره مند شوید.

     

    تابلوی راهنمایی

    malihe
    شنبه 21 تير 1399 - 19:16
    بازدید : 320

    بررسی ۷ مدل گلدان شهری

    گلدان های شهری از جمله تجهیزات مهم در زیباسازی شهر هستند. این گلدان ها امروزه از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. جنس گلدان، ابعاد آن، نوع کاربرد و محل نصب و همچنین قیمت گلدان، از جمله عواملی هستند که موجب به وجود آمدن این تنوع شده اند. برای مثال  قیمت گلدان سیمانی  با دیگر انواع گلدان  متفاوت است. اگر در صدد خرید گلدان هستید بهتر است تمامی این عوامل را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین گلدان مورد نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید. از جمله گلدان های موجود در بازار می توان به انواع زیر اشاره کرد:

    • گلدان سیمانی پارک
    • گلدان بتنی پارک
    • انواع فلاور باکس شهری
    • گلدان فایبر گلاس
    • گلدان کامپوزیت
    • فلاور باکس چوبی
    • گلدان پلاستیکی شهری
    • و...

    هر یک از این گلدان ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند. تفاوت بارزی که وجود دارد، جنس متریالی است که در ساخت هر کدام از آنها مورد استفاده قرار گرفته است.

    مقایسه انواع گلدان های شهری

    گلدان سیمانی و گلدان بتنی، همانطور که از نامشان پیداست، از بتن و سیمان ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر ضربه و شرایط آب و هوایی مختلف دارند. عمر مفید این گلدان ها به چند دهه نیز می رسد. این نوع گلدان ها پس از پر شدن با خاک، بسیار سنگین می شوند و بنابراین، حمل و جابجایی آنها بسیار سخت است و بهتر است در مکانی قرار داده شوند که نیازی به جابجایی نباشد. گلدان سیمانی و بتنی علاوه بر زیباسازی، کاربردهای دیگری چون کنترل ترافیک و ایجاد سد معبر نیز دارند. از جمله گلدان های بسیار مقاوم دیگر گلدان های کامپوزیتی و فایبرگلاس هستند، از گلدان بتنی سبک تر بوده و قابلیت تولید در مدل های مدرن و شیک امروزی و همچنین سایزها و ابعاد مختلف را دارند، و به دلیل کیفیت بالایی که دارند، قابل استفاده در هر محیط و شرایط آب و هوایی بوده و از این رو قیمت بالاتری هم دارند.

    انواع فلاور باکس (جعبه گل) شهری، که از مواد مختلف و در طرح ها و مدل های متنوعی ساخته می شوند، نقش بسزایی در زیباسازی پارک ها، اماکن عمومی، ویلا و باغ و... دارند. فلاورباکس چوبی، از جنس چوب مرغوب ساخته می شود و بسیار سبک بوده و قابلیت حمل آسان دارد. اما در هر حال چوب دارای عمر کوتاه تری نسبت به موادی چون، بتن، سیمان، فایبرگلاس و.. می باشد. و از این رو دارای قیمت کمتری نیز هست. نوع دیگر گلدان های شهری، گلدان های پلاستیکی هستند که به دلیل سبک و ارزان قیمت بودن دارای کارایی بسیار فراوانی هستند. قابلیت تولید در انواع طرح و رنگها و ابعاد کوچک و بزرگ را دارند. البته عمر مفید آنها نسبت به گلدان بتنی  کمتر است اما سبک و قابل حمل بودن آن موجب شده که کاربرد بیشتری داشته باشد.

    کلام آخر

    توجه به این مسئله که گلدان شهری را در کجا قرار می دهید و چه استفاده ای می خواهید از آن بکنید در انتخاب گلدان بسیار مهم است. از جمله نکات مهم دیگر که لازم است قبل از خرید مورد بررسی قرار داده شود، قیمت گلدان هاست. عوامل زیادی می توانند در تعیین قیمت گلدان تأثیرگذار باشند که از جمله آنها می توان به جنس گلدان و کیفیت مواد اولیه، اندازه و ابعاد آن و نوع کاربرد و مکان نصب گلدان اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت انواع گلدان های شهری، شما را به دیدن از سایت  ایمن ترافیک کالا دعوت می کنیم.

    گلدان

    malihe
    جمعه 20 تير 1399 - 1:33
    بازدید : 310

    بررسی ۷ مدل دستکش کار

    اصولا رنج  قیمت دستکش ایمنی بر اساس مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن ومقاومت آنها در برابر اسید، مواد شیمیایی وحرارت متفاوت است.از مدلهای آنها می توان دستکش لاتکس، دستکش نیتریل، دستکش ضد برش،دستکش جوشکاری، دستکش تانگ وانگ، دستکش جوشکاری، دستکش کف مواد، دستکش زنجیری قصابی ودستکش کارگری اشاره کرد.

    دستکش لاتکس

    دستکش پلاستیک طبیعی یا همان لاتکس، ارزان قیمت ترین ومتداول ترین دستکش ها در صنایع شیمیایی هستند، البته لاتکس در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالایی ندارد. بیشتر در صنایع غذایی ودارویی از دستکش لاتکس استفاده می شود. یکی از نگرانی های استفاده از این دستکش پودر موجود در آن است که ممکن است برای پوست دست آلرژی ایجاد کند.

    دستکش نیتریل

    دستکش نیتریل در برابر مواد شیمیایی مقاومت خوبی دارد.از لحاظ قیمت از دستکش لاتکس گرانتر اما از سایر دستکش ایمنی ارزان تر ومقرون به صرفه هستند.نیتریل در مقابل بنزین، نفت وسایر حلالها مقاومت خوبی دارند. غالبا تولید کنندگان مواد شیمیایی برای انجام فعالیت در کارخانجات از آنها استفاده می کنند. هم چنین دستکش نیتریل ضد حساسیت هستند.

    دستکش ضد برش

    اگر مجبور هستید سالها با دستگاه برش کار کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از دستکش ضد برش است. این دستکش  به گونه ای طراحی شده که ازبریده شدن دست شما توسط دستگاه و ابزار تیز و برنده جلوگیری می کند. معمولا صنایع سنگ، چوب وفلزات نیاز به ابزار سایشی وبرشی دارند. دستکش ضد برش با دسته بندی مختلفی از نظر مقاومت، بازده و قیمت در بازاروجود دارد.

    دستکش جوشکاری

    سوختگی رایج ترین آسیب وخطری است که به دلیل جرقه ها ومواد مذاب در جوشکاری فرد را تهدید می کند. این امر استفاده ازدستکش ایمنی در حین جوشکاری را ضروری می کند. از چرم های مورد استفاده در دستکش جوشکاری می توان به پوست گوزن، پوست بز،چرم گاو وپوست آهو اشاره کرد. قیمت دستکش جوشکاری تابع مواد اولیه به کار رفته در آن می باشد.

    دستکش تانگ وانگ

    از دستکش های ایمنی پرکاربرد در فصل سرد می باشد. داخل دستکش ضخیم تانگ وانگ بالایه ای از کرک پوشانده شده که سبب گردیده این دستکش بسیار گرم باشد. این مدل از الیاف پلی استر وکاملا ضد حساسیت تولید می شود. به دلیل منافذ ریز در دستکش دست ها تعریق نمی کنند. دستکش تانگ وانگ در فعالیت هایی نظیر ساختمان سازی، باغبانی، حمل ونقل و صنایع خودروسازی و ... کاربرد دارد.

    دستکش کف مواد یا دستکش کارگری

    دستکش کارگری از جنس پلی استراست. کاملا ضد حساسیت بوده وبه دلیل منافذ ریزی که در بافت آن وجود دارد مانع از عرق کردن دستها می شود. روکش لاتکس این دستکش در مقابل چسبندگی وسایش مقاومت ایجاد می کند. در کارهای ساختمانی، کشاورزی، حمل ونقل وصنایع خودرو کاربرد دارد. قیمت دستکش کف مواد بر اساس موادی که درکف  آن استفاده می کنند دامنه ی متغیری دارد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع دستکش ایمنی سعی دارد انواع دستکش کار را با قیمت مقرون به صرفه و بدون واسطه ارائه نماید.

     


    دستکش ایمنی

    malihe
    چهارشنبه 18 تير 1399 - 20:53
    بازدید : 320

    انوع لوازم ورزشی پارکی

    لوازم و تجهیزات ورزشی جزو بهترین امکانات پارکی هستند که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی استفاده نمایند. قیمت لوازم ورزشی پارکی بر اساس فلز به ار رفته در ساخت آن و نوع دستگاه و همچنین جنس رنگ استفاده شده در آن متغیر است. در ادامه شما را با انواع دستگاه ورزشی پارکی پر طرفدار آشنا می نماییم.

    • دستگاه اسکی فضایی پارکی:

    از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

    • دستگاه بارفیکس پارکی:

    از جمله دستگاه های ورزشی مفید است. متناسب سنین مختلف طراحی شده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که دسته های آن را محکم می گیرید و بدن را به آرامی به سمت بالا می کشید و پا ها را از زمین جدا می کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه های اندام فوقانی می شود.

    • دوچرخه ثابت پارکی:

    دوچرخه ثابت پارکی، زمینه ای فراهم کرده است که با وجود زندگی آپارتمان نشینی امروزی و عدم وجود شرایط مناسب جهت انجام ورزش دوچرخه سواری، تمام افراد جامعه بتوانند این ورزش سالم را انجام دهند. انجام حرکات ورزشی با دستگاه دوچرخه سواری ثابت یک ورزش هوازی محسوب می شود. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به چربی سوزی، کاهش استرس، تقویت ماهیچه ها و.. اشاره کرد.

    • دستگاه پرس سرشانه پارکی:

    یک وسیله ورزشی مفید جهت تقویت عضلات سرشانه و رفع گرفتگی و کرختی سرشانه ها می باشد. برای استفاده از آن، بر روی صندلی آن می نشینید و دسته ها را با دست گرفته و به سمت پایین می کشید و سپس به آرامی به سمت بالا بر می گردانید.

    • دستگاه مسگری پارکی:

    جزو معروف ترین دستگاه های بدنسازی می باشد که عضلات کمر، شکم و ران را درگیر می کند. کار با آن بسیار ساده است به این صورت که بر روی صفحه گردان آن می ایستید و دسته ها را محکم می گیرید. بدون حرکت دادن پاها و تنها با چرخش کمر و ساق پا به طرفین، حرکات ورزشی مسگری را انجام می دهید.

    • لوازم ورزشی و بدنسازی ۱۰ کاره پارکی:

    این وسیله جزو کامل ترین لوازم ورزشی و در واقع در بر گیرنده ۱۰ دستگاه ورزشی می باشد. دستگاه مسگری، دستگاه گام زنی، بارفیکس و.. از اجزای تشکیل دهنده این مجموعه می باشند. قیمت تهیه این محصول نسبت به تهیه تک تک این دستگاه ها به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی تمام سعی خود را دارد که لوازم ورزشی شما را به بهترین شکل نصب نماید. این برند گارانتی محصولات تولید خود را نیز برعهده دارد.

    لوازم ورزشی

    malihe
    چهارشنبه 18 تير 1399 - 17:43
    بازدید : 316

    راهنمای خرید تاب و سرسره پارک

    در این مقاله سعی داریم نحوه انتخاب و خرید تاب و سرسره پارک را به صورت مختصر شرح دهیم. این وسایل درعین زیبا و سرگرم کننده بودن باید کارآمد باشند و بتوان از آنها در بازه زمانی طولانی استفاده کرد. این موضوع بدان معنا است که کاربرد و جذابیت این وسایل نباید به دوران کوتاهی محدود شده و پس از آن بی استفاده شوند؛ بلکه بدون آن که کاربرد مفید خود را از دست بدهند باید بتوان طی سال های طولانی از آنها استفاده کرد. لازم به ذکر است تاب و سرسره پارک نباید برای سن خاصی باشند، بلکه باید برای بازه سنی گسترده تری طراحی شوند تا کودکان در سنین مختلف بتوانند از این وسیله ها در پارک ها استفاده کنند. این موضوع در استفاده مفید از فضای پارک هم موثر بوده و از یک فضا می‌توان برای وسایل مختلف با کاربردهای گسترده استفاده کرد.

    اندازه مناسب تاب و سرسره پارک

    اندازه تاب و سرسره پارک در خرید این دسته از وسایل بسیار مهم است و جزء اصلی ترین عواملی است که باید در خرید تاب و سرسره پارک به آن توجه کرده و در نظر گرفت. درست مانند خرید مبلمان داخل خانه که اندازه در آن بسیار مهم است و همه ما هنگام خریدن آنها حساسیت زیادی به خرج می‌دهیم؛ در خریدن تاب و سرسره پارک ها هم باید دقت کرده و به همان اندازه حساس باشیم تا وسیله های خریداری شده دارای بهترین کیفیت باشند. شرکت ایمن ترافیک کالا یکی از شرکت های تولید کننده تجهیزات پارکی استاندارد می باشد.

    جنس مواد سازنده تاب و سرسره پارک

    هنگام خرید تاب و سرسره پارک جنس مواد سازنده این وسیله از مهم ترین عواملی است که حتما باید به آن دقت کرد. در گذشته همه پارک ها وسیله های فلزی داشتند که در تابستان و زمستان به پوست بدن کودکان آسیب می‌زد؛ ولی بعد از گذشت چند سال مسئولین تصمیم گرفتند در جنس تاب و سرسره پارک ها تجدید نظر کنند و از جنس دیگری برای وسیله ها استفاده کنند تا برای کودکان هم کم خطرتر باشد.

    خرید تاب و سرسره پارک پلاستیکی

    پلاستیک جنس دیگری است که برای ساخت تاب و سرسره پارک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پلاستیک ها که به صورت فشرده هستند، در گرمای بسیار زیاد آسیب نمی‌بینند و مشکلی به وجود نمی‌آورند؛ همچنین آسیبی به پوست حساس کودکان نمی‌زنند. همه بخش های سازنده یک پارک می‌تواند از جنس وسایل بازی پارکی پلی اتیلن باشد. زیرا این نوع پلاستیک می‌تواند به راحتی هر شکلی به خود بگیرد. انعطاف پذیر بودن این نوع از مواد کاربرد آن را گسترده تر کرده و حتی در ساخت تولید میز و صندلی پارک هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تاب و سرسره پلاستیکی و فلزی است. این برند نه تنها در زمینه تولید محصولات فعالیت دارد بلکه محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش رسانده و نصب آنها را نیز انجام می دهد.

    تاب سرسره

     

    malihe
    سه شنبه 17 تير 1399 - 3:11
    بازدید : 319

    لباس کار ایران خودرویی

    لباس کار ایران خودرویی یک نمونه از انواع مختلف لباس ایمنی است که کارکنان صنایع خودروسازی ملزم به استفاده از آن در محیط کاری خود می باشند.خرید لباس ایران خودرویی و استفاده از آن موجب حفظ سلامت فرد در برابر آلودگی ها و آسیب های محیطی می شود. علاوه بر آن، راحتی حرکات بدن کارگران در هنگام کار را نیز تضمین می کند و در نتیجه موجب بالا رفتن راندمان کاری ایشان می گردد. قیمت لباس کار ایران خودرویی بسته به مدل و نوع طراحی آن ، سایز و همچنین جنس پارچه ای که مورد استفاده قرار گرفته است، تعیین می شود. طراحی این نوع لباس بسته به شرایط محیط کاری به صورت کاپشن شلوار دو تکه و یا کاپشن شلوار یکسره و به هم پیوسته انجام می شود. لباس یکسره، در قسمت کمر خود دارای کش بوده و قابل تنظیم بر اساس اندازه سایز و کمر افراد می باشد.

    مدل لباس به گونه ای است که معمولا از ترکیب دو رنگ پارچه در آن استفاده شده و همچنین لوگوی مربوطه نیز بر آن نصب می گردد. ترکیب های رنگ سرمه ای و آبی یا توسی و آبی یا قهوه ای و آبی در تولید این نوع لباس کار استفاده می شوند. الیاف طبیعی و گاها مصنوعی،مواد اولیه مورد استفاده در تولید این یونیفرم است. جهت دوخت این لباس ها، از پارچه کج راه استفاده می شود که خود به صورت عایقی در برابر نفوذ مواد مختلف چون روغن و آب و... عمل می کند. جنس فلامنت و پلی استر از جمله این مواد اولیه است.استفاده از پارچه های مرغوب، دوخت های با کیفیت و کاملا استاندارد، تولید در سایز های مختلف و در نظر گرفتن تمامی شرایط کاری جهت طراحی و دوخت، از جمله مزایای لباس کار ایران خودرویی است. قیمت لباس کار ایرانخودرویی در برابر کیفیت تضمینی و کارایی فوق العاده آن بسیار اندک است.

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع لباس کار، در تولید و دوخت لباس کار ایران خودرویی نیز فعالیت دارد. درصورت نیاز به خرید تیراژ بالا از این محصول می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.


    لباس کار

    malihe
    شنبه 14 تير 1399 - 12:29
    بازدید : 297

    تاثیرات سرعت گیر

    سرعت گیرلاستیکی برای تمام معضلات ترافیکی مناسب نیست. موانع زمانی موثر واقع می‌شوند که راننده از حضور آنها باخبر بوده و قبل از رسیدن به آن از سرعتش بکاهد. برای اطمینان از دیده شدن موانع، معمولا رنگ آنها جلب توجه کرده یا سطح بازتاب کننده نور دارند؛ اما با تمام این ویژگی ها لازم است در جایی نصب شوند که رانندگان از قبل متوجه آن شوند. این موانع اگر در مسیر های نامناسب نصب شوند بازده و کاربرد کافی را ندارند. به عنوان مثال در پیچ های تند و شیب بیش از ۸ درجه وجود سرعت گیریا سرعت کاه موجب وارد شدن فشار بیش از حد به خودرو می‌شود. دیده شدن موانع در روزهای زمستانی که خیابان ها با برف پوشیده شده یکی دیگر از مشکلات مطرح شده است. استفاده از سرعت گیر و سرعت کاه در مسیرهای اضطراری به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ زیرا برخورد با آنها در سرعت بالا ممکن است موجب منحرف شدن خودرو و آسیب به سرنشینان و وسیله نقلیه شود. هر چند که اگر به درستی نصب شوند، بهترین وسایلبازدارنده ترافیکی هستند.

    نصب و مواد سازنده

    تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه در کاربرد و عملکرد آنهاست. با این وجود در مواد سازنده یکسان بوده و معمولا از پلاستیک، کائوچو، آسفالت، فلز و یا بتن ساخته می‌شوند. موانع ساخته شده از پلاستیک و کائوچو به صورت پیش ساخته بوده و نصب و تعمیر آنها بسیار راحت است. هر دو ماده بسیار سبک بوده و امکان نصب موقت را دارند که به سبب این ویژگی می‌توان آنها را در برف روبی های زمستان برداشته و مجددا نصب کرد. فشردگی کائوچو نسبت به آسفالت و بتن موجب آسیب کمتر به وسایلی که به آن برخورد میکنند، شده و خسارت کمتری وارد می‌کند. این تراکم ماده بدان معناست که مانعی از جنس کائوچو نسبت به مانعی با همان ارتفاع اما از جنس آسفالت کمتر موثر است. همچنین کائوچو و پلاستیک برای رفت و آمد دائمی ماشین آلات سنگین مناسب نیستند؛ هر چند که در شرایط عادی هم کائوچو سخت و با دوام است اما خرید و نصب آن چندان ارزان نیست. نصب موانع از جنس آسفالت یا بتن به دلیل نیاز به تخصص و تجربه معمولا توسط شهردارییا شرکت های سنگفرش انجام می‌شود. این مواد به دلیل فشردگی کمتر در کاهش سرعت موثرتر بوده اما در طول زمان و آب و هوای متغیر ترک خورده یا از بین می‌روند.

    مدیریت ساده و موثر ترافیک

    تفاوت سرعت گیر و سرعت کاه در ساختار مانع از تفاوت در عملکرد اصلی آنها یعنی کاهش سرعت در مواقع لازم نمی‌شود. سرعت کاه در کم کردن ترافیک و سرعت گیر در مسیرهای تردد نزدیک عابر و وسایل نقلیه به کار می‌رود. هر دو این موانع نسبت به موانع ترافیکی دیگر مانند میدان، خیابانیک طرفه و ورود ممنوع کم هزینه تر و قابل جابجایی هستند. سرعت گیرها و سرعت کاه ها هر دو در صورت نصب درست بهترین کنترل کنندگان ترافیک هستند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده انواع سرعتگیر آمادگی نصب محصولات خود را نیز دارد. گارانتی طولانی مدت محصولات،نشان دهنده کیفیت آنها است.

    سرعتگیر

    malihe
    سه شنبه 10 تير 1399 - 21:17
    بازدید : 319

    انتخاب سبک کفش ایمنی

    کفش ایمنی نیز در دسته‌ها و زیر دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند که به طور ویژه و منحصر، در یک شغل خاص استفاده می‌شود. مثلاً ممکن است از چکمه‌ها به عنوان کفش کار استفاده شود، اما چکمه‌های آتش نشانی با چکمه‌های استفاده در کوهنوردی متفاوت هستند. چند نمونه رایج از انواع کفشهای ایمنی و کفش‌های کار عبارتند از:

    کفش ایمنی عایق برق

    عایق بودن این کفش‌ها اهمیت بسیاری دارد و معمولاً از این کفش‌ها در حوزه برق و الکترونیک استفاده می‌شود. مثل کسانی که در حوزه برق قدرت در یک پالایشگاهیا حتی در یک نیروگاه کار می‌کنند، ممکن است با جریان‌های خفیفیا قوی سروکار داشته باشند و لازم است که از کفش ایمنی عایق برق استفاده کنند.

    کفش کار نسوز

    از اسم این کفش‌ها تا حدودی می‌توان فهمید که در چه حوزه‌ای استفاده می‌شوند. کفش‌های کار نسوز به شکلی طراحی و ساخته می‌شوند که در برابر حرارت و مواد مذاب استحکام بالایی داشته باشد. این کفش‌ها در کارخانجات تولید فولاد و ذوب آهن و همچنین گروه‌های آتش نشانی کاربرد دارند.

    کفش کار نگهبان

    یک نگهبان در طول فعالیت خود ممکن است مسافت‌های طولانی را بپیماید و مجبور است که به بخش‌های مختلف سرکشی کند. این بخش‌ها ممکن است در یک طبقه یا در چند طبقه باشد. بنابراین لازم است که کفش کار نگهبان از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار باشد و در عین حال وزن آن سبک و جنس آن‌ منعطف باشد.

    چکمه آتش نشانی

    اصلی‌ترین و مهمترین عضو بدن آتش نشانان را پا تشکیل می‌دهد که به طور مستقیم با حرارت در ارتباط است. هرچه کفش آتش‌نشانان محکم‌تر باشد، شرایط کار آن‌ها راحت‌تر است. چکمه آتش نشانی، در برابر آتش مقاوم است، انتقال حرارت آنها بسیار کم است، و در عین حال برای جابه جا شدن در مسافت‌ها و در طبقات مختلف راحت هستند.

    پوتین ایمنی حفاری

    مسئله پوتین ایمنی حفاری به عنوان یک کفش کار با سایر پوتین‌ها و چکمه‌ها تفاوت دارد و ممکن است تنوع آن بیشتر باشد. حفاری ممکن است در یک منطقه مرطوب یا در یک منطقه سنگلاخی صورت گیرد. بنابراین باید نوع کفش با توجه به محل کار و شرایط آن انتخاب شود.

    راحتی کفش‌ کار

    برای شرایط مختلف مسئله دیگری که هنگام خرید انواع کفش کار مهندسی باید به خاطر داشته باشیم، بحث راحت بودن کفش‌های کار است که شرایط مختلفی را تجربه می‌کنند. مثلاً برخی از پرسنل ممکن است در شرایط آب و هوایی سخت کار کنند یا وضعیت زمین و حرکت آنها به شکلی باشد که به تردد زیاد نیاز داشته باشد. همچنین جمع شدن خون در پا به دلیل فعالیت زیاد، تغییر سایز و اندازه کفش را می‌طلبد که در این صورت باید گزینه انتخابی ما تحت شرایط کنترل شده و از پیش تعیین شده انجام گیرد.

    کلام آخر

    در مجموعه ایمن ترافیک کالا می توانید انواع کفش کار را در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه نمایید. این برند با گارنتی محصولات خود، کیفیت آنها را تضمین می نماید.

    کفش

    malihe
    سه شنبه 10 تير 1399 - 3:57
    بازدید : 279

    شاخص های طراحی و نصب نیمکت پارکی

    برای طراحی نیمکت سیمانی پارک می توان بسیاری از انواع و مدل های طراحی را نام برد. اما در این متن به بخشی از آن ها اشاره می کنیم. طراحی نیمکت پارکی می تواند بسیار خلاقانه و بسیار متنوع باشد. طراح نیمکت پارکی انواع نیمکت پارکی را در غالب نیمکت هایی ماننده نیمکت فرفورژه با ابعاد متفاوت ارائه می دهد که ابعاد نیمکت پارکی می تواند بسیار متفاوت از یکدیگر باشند اما به این نکته توجه کنید که تفاوت در ابعاد نیمکت پارکی نباید تاثیری بر روی استاندارد های نیمکت ها بگذارد. نیمکت های مخصوص پارک باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟ چگونه طراحی شوند؟ و چگونه و در چه مکانی نصب گردند؟

    شاخص های ویژه در طراحی و نصب نیمکت پارکی موارد مهم زیر می باشند:

    نصب:

    • به وسایل بازی پارک نزدیک باشند؛
    • به مکانهای رفاهی پارک نزدیک باشند؛
    • روبروی فضای سبز نصب گردند تا امکان مشاهده و استفاده از هوای آزاد میسر گردد؛
    • با فاصله از هم نصب شوند تا امکان ایجاد شدن یک فضای خصوصی برای خانواده ها وجود داشته باشد.

    شاخص طراحی:

    • مقاوم به شرایط جوی و تنش های محیطی باشد؛
    • متناسب با ساختار بدن و راحتی فرد طراحی گردد؛ ارتفاع مناسب از سطح زمین رعایت شده باشد؛
    • زیبا و جذاب باشد؛
    • با سایز ملزومات رفاهی پارک همگون بوده و یکپارچگی ایجاد نماید؛
    • مصالح بکار رفته در نیمکت پارکی برای شهروند مناسب باشد؛
    • جای دست، پهنه نشیمن گاه، پشتی نیمکت، شیب و …استاندارد و مناسب باشد.

    شاخص های طراحی و نصب نیمکت شهری

    برای طراحی و نصب نیمکت شهری وجود یک سری پیش شرط ها و ملزومات ضروری است. نیمکت شهری باید رفاه شهروندان را فراهم آورند و بر حسب نیاز در معابر، فروشگاه، ایستگاه اتوبوس و تاکسی و …وجود داشته باشند. ازاین رو توجه به ویژگی های شاخص در طراحی و نصب نیمکت شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از مهم ترین این ویژگی ها موارد زیر می باشد:

    شاخص های نصب:

    • درمحیط های شلوغ و یا خلوت نصب گردند؛
    • نزدیک به امکانات رفاهی نصب شود؛
    • برای نصب در بازار و فروشگاه ها نیمکت ها باید پشت به هم قرار بگیرند؛
    • برای ایستگاه های تاکسی و اتوبوس، کافه و خیابان باید جداگانه و به صورت تکی نصب گردند؛
    • درمحلمناسب و به دور از جهت وزش باد نصب گردد؛
    • دسترسی به آن آسان باشد؛
    • نصب آن مستحکم باشد و به آسانی جا به جا نگردد.

    شاخص های طراحی:

    • مصالح به کار رفته مقاوم به شرایط جوی و تنش های محیطی باشند؛
    • رنگ آن دربرابر تابش آفتاب و رطوبت کدر یا کم رنگ نشود؛
    • در برابر آلودگی های محیطی مقاوم باشند و دوده را به خود جذب نکند؛
    • به زیبایی و جذابیت شهر بیافزایند؛
    • باسایر مبلمان شهری همچون گلدان، سطل زباله، بیلبورد و …همگون و یکپارچه باشد؛
    • مصالح به کار رفته باید مرغوب و مقاوم باشد؛
    • امکان حرکت برای پا و بدن وجود داشته باشد؛
    • دارای جای دست، نشیمن گاه استاندارد، پشتی راحت و فضای بالا باشد.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا با فراهم آوردن شرایط فروش بی واسطه انواع نیمکت شهری آماده ارائه خدمات نصب نیز می باشد.

    نیمکت

    malihe
    دوشنبه 9 تير 1399 - 1:29
    بازدید : 316

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 49
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه